loading...
خبرخوان لرنت
منوي وسط بالا
منوي وسط بالا

روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی‌، اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و مدیران و کارکنان شهرداری خرم‌آباد، شهرداری ناحیه 7 منطقه 2 در محله‌ی ‌لدین افتتاح شد.
به گزارش يافته، در آیین افتتاح شهرداری ناحیه 7 منطقه 2 شهرداری‌، سرپرست شهرداري خرم‌آباد بر اساس چارت سازمانی شهرداری‌های کشور هدف از ایجاد نواحی شهرداری را چنین برشمرد: آگاهی و اطلاع از نارسایی‌های هر محله در کم‌ترین زمان ممکن، امکان نظارت بر ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی، دسترسی آسان ارباب رجوع و تعامل دو سویه بین شهروندان و شهرداری، استفاده‌ی بهینه از نیروهای شهرداری در خدمت‌رسانی به ساکنین محله‌ها، استفاده هر چه بیش‌تر از توان علمی، پژوهشی و مشورتی ساکنین منطقه، استفاده از درآمدهای هر منطقه جهت پروژه‌های عمرانی برای همان مناطق.
یحیی عیدی‌بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به عنوان اولین ناحیه امروز در خدمت مردم نجیب و کم‌توقع ناحيه 7 خرم‌آباد بوديم و بر این باوریم که حق مردم این منطقه بیش‌تر از آن چیزی است که مشاهده می‌کنیم، محله فلک‌الدین با مساحتی بالغ بر 326 هکتار و جمعیتی حدود 33 هزار نفر می‌بایست دارای شهرداری ناحیه باشد که بتوانیم سریع‌تر به مشکلات آن رسیدگی کنیم.
وي افزود: راه‌اندازی ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 در فلک‌الدین نویدبخش این خواهد بود که ساکنین این محله ی بزرگ با سهولت مشکلات خود را با شهرداری انتقال داده و شهرداری ناحیه نیز با تمرکز و برنامه‌ریزی دقیق در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مردم اقدام نماید‌.
سرپرست شهرداري خرم‌آباد با تاکید به این که نما یامده‌ایم ناحیه‌ای تشکیل داده و یک سری نیرو را به این‌جا منتقل کنیم و دیگر همه چیز را به حال خود رها کنیم، گفت: به مردم این منطقه اطمینان می‌دهیم که با جدیت پی‌گیر مطالبات به حق آنها هستیم.
عيدي بيان داشت: بنده و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌های مدون و موثری جهت سامان‌دهی وضعیت فلک‌الدین داریم که با تامین اعتبارات لازم از نظر آسفالت، جمع‌آوری زباله، جدول‌کشی، نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر‌، احداث پارک و ... اوضاع را سروسامان خواهیم داد.
وي با بیان این نکته که شورایاران محلات می توانند با نواحی ارتباط نزدیک و تعامل دوسویه برقرار نمایند تصریح ساخت‌: شورایاران محله‌ها که تا پیش از این مکانی برای برای پی‌گیری و انتقال معضلات محلات نداشتند با افتتاح نواحی می‌توانند ارتباط موثر و خوبی با شهرداری برقرار و نقش پررنگی در برطرف کردن مشکلات داشته باشند‌.
سرپرست شهرداري خرم آباد انتظارات خود از نواحی را بالا دانست اظهار داشت: آن چه که ما از شهرداری مناطق انتظار داریم همان را از نواحی هم انتظار داریم؛ طرح‌های عمرانی ابتدا باید توسط شهردار نواحی پیشنهاد شود سپس توسط شهرداری منطقه و شهرداری مرکزی بررسی‌، تصویب و سپس قابلیت اجرایی پیدا کند‌.
عيدي گفت: پیمان‌کارانی که در مناطق فعالیت می‌کنند می‌بایست صورت وضعیت آن‌ها در ابتدا به تایید مدیران نواحی برسد.
وي  بیان این جمله که افتخار می‌کنم که 3 سال از عمر خود را در محله فلک‌الدین و در کنار مردم کم‌توقع‌، قدرشناس و نجیب این محله گذرانده‌ام  ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی اولین ناحیه در محله فلک‌الدین بخش قابل توجهی از مشکلات این ناحیه حل و فصل شود.
در این مراسم، "محمدمیرزا ولی‌پوری" حکم مدیریت ناحیه 7 منطقه 2 شهرداری را از دستان عیدی‌بیرانوند دریافت کرد.
ولی‌پوري دارای سوابقی چون عضو هیات مدیره سازمان حمل و نقل کوهدشت، مسوول ترافیک شهرداری کوهدشت، مدیرعامل سازمان حمل و نقل کوهدشت و همچنین دو دوره سرپرست شهرداری کوهدشت می‌باشد.
از مهمانان آیین افتتاح ناحیه 7 شهرداری منطقه 7 می توان به حبيب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم آباد، رستم کوشکی، سبزخدا صفربیرانوند، حسن آذری، سیف‌الدین آشتیانی از اعضای شورای اسلامی شهر‌، حجت‌الااسلام و المسلمین صدری و بیرانوند، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ حسين نجفی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، سرهنگ محمد ملکشاهی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، هرمز نصیری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری‌، حسین سهرابیان مشاور استاندار در امور شهری‌، معاونین شهردار و مدیران مناطق سه‌گانه شهرداری و ... اشاره کرد.

ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 خرم‌آباد افتتاح شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
يبسب
يسببسب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 23,839